Direktlänk till inlägg 27 oktober 2008

Patrik 1,5

Av Pilla - 27 oktober 2008 19:53

Vill bara ta och tacka Ella Lemhagen för Patrik 1,5!


Till alla er som inte har sett filmen: SE DEN GENAST!!!


Jag och C ska köpa några ex när den kommer ut på DVD och ge till alla våra nära och kära som är homofober... Ja, det kan bli en och annan... se upp alla homofobiska släktingar och vänner!


Filmen är helt fantastisk! Förutom att den tar upp hur samhället ser på homosexuella äkta par, som längtar efter barn - skrattar man gott åt alla fördomar som levereras i filmen.


Gustav Skarsgård och Torkel Pettersson spelar kanonbra som gayparet, Göran och Sven.


Tyvärr satt det ett litet tråkgäng på raden framför oss på bion. De stönade och frustade ut sitt ogillande när Göran och Sven pussades. Visste de inte vad filmen handlade om innan de köpte biljetterna? Nåja, ett sant nöje var det i alla fall.


Ta och packa iväg er till bion nu!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pilla - 26 februari 2009 18:22

Nu har jag flyttat! Välkommen att hälsa på!   http://barfota-lentellervasst.blogspot.com/ ...

Av Pilla - 25 februari 2009 19:10

Skulle vilja ge ett radiotips till alla Rix FM-lyssnare i Sandvikenområdet. Om ni inte har upptäckt det än, så kan jag tala om att 106,3 är läget för stationen. Tyvärr fungerar det olika bra beroende på väder och vind, men det funka oftast ganska bra...

Av Pilla - 24 februari 2009 19:40

Jaa, det var verkligen på tiden! Många har frågat, många har undrat... Har jag lagt ner bloggen eller? Nja, den har vilat lite och vid ett tidigare tillfälle skrev jag nog att jag inte skulle vara särskilt flitig med detta bloggande, men idag känner ...

Av Pilla - 30 oktober 2008 13:52

Hej och hå! Nu kommer vintern enligt SMHI - Äntligen! Jaja, jag vet att inte alla delar min åsikt, men en åsikt har jag rätt till.   Enligt nyheterna idag blir det snökaos på vägarna när första snön kommer till södra Sverige. Jag har alltid funderat ...

Av Pilla - 29 oktober 2008 19:39

I helgen eldade vi vår första brasa i den öppna spisen. Fast allt omkring är ett enda ruckel och skrotupplag var det såå mysigt med en tänd brasa. Ja, nu ska vi inte överdriva storleken på brasan, men en brasa var det. Tyvärr blir det inte så mycket ...

Presentation

Omröstning

Vilken av Ahlgrens bilar är godast?
 Den vita
 Den rosa
 Den gröna
 Ingen, de smakar lika
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards