Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Pilla - 21 oktober 2008 11:59

Hej och hå... jag blir inte alls kvitt den här halsvärken... Idag har jag lite feber kvar i kroppen... hoppas att den vandrar vidare snart.


Låg och halvtittade på tv i morse. Hamnade på UR:s program där tre ungdomar satt och diskuterade. De pratade om lärare ska betygsättas eller inte. Jag tänker inte lägga någon större energi på ämnet i sig, men det fanns en kille med i den lilla panelen som jag delade åsikt med. Det är killen i sig jag måste lägga lite energi på.


Jag håller just i dessa dagar på att läsa en högläsningsbok för mina små elever. Det är Tsatsiki och morsan, för övrigt en jätterolig bok. Vi har också sett filmen tillsammans. Den lille söte Tsatsiki, som alla med moderskänslor skulle vilja adoptera. Nu kommer jag med ett skop...

Tsatsiki har blivit stor!

Han satt där på tv och pratade med mansröst... ja, det är sant! Han satt där och tyckte till i panelen. (Han hade för övrigt de klokaste tycka- till-åsikterna.)

Samuel Haus heter killen egentligen och enligt mina källor är han minsann 18 år nu för tiden...

Om nu liten har blivit stor... vad har då hänt med mig under alla dessa år? Har jag också åldrats? Jaa, jag sa det tidigare under hösten och jag får helt enkelt stå för det! Jag blir snart 24 år!

Presentation

Omröstning

Vilken av Ahlgrens bilar är godast?
 Den vita
 Den rosa
 Den gröna
 Ingen, de smakar lika
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards