Alla inlägg under februari 2009

Av Pilla - 26 februari 2009 18:22

Nu har jag flyttat! Välkommen att hälsa på!


http://barfota-lentellervasst.blogspot.com/

Av Pilla - 25 februari 2009 19:10

Skulle vilja ge ett radiotips till alla Rix FM-lyssnare i Sandvikenområdet. Om ni inte har upptäckt det än, så kan jag tala om att 106,3 är läget för stationen. Tyvärr fungerar det olika bra beroende på väder och vind, men det funka oftast ganska bra. När du passerat Köpis vid Valbo bryts mottagningen... så är det när man kommer till Gävle... mer säger jag inte om det, men ni förstår nog vad jag tänker...


Det verkar vara bra antenner i bilar, så... Kör hårt! Bättre än MixMonopol i alla fall...


I mitt hem har jag införskaffat mig en trådlös internetradio... fantastisk uppfinning! Jag har alla världens radiostationer i mitt kök... eller var i lägenheten jag än befinner mig.

Av Pilla - 24 februari 2009 19:40

Jaa, det var verkligen på tiden! Många har frågat, många har undrat... Har jag lagt ner bloggen eller? Nja, den har vilat lite och vid ett tidigare tillfälle skrev jag nog att jag inte skulle vara särskilt flitig med detta bloggande, men idag känner jag att det är dags. Varför just idag? Det är ju en STOR dag idag!


Victoria och Daniel har förlovat sig!!!


Otroligt roligt! Grattis till er båda (som om de skulle läsa detta... hrmp)! Lycka till - verkligen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken av Ahlgrens bilar är godast?
 Den vita
 Den rosa
 Den gröna
 Ingen, de smakar lika
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards